مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-03اقتصادي

افتتاح 9 پروژه بزرگ صنعت برق در خوزستان


با دستور رییس جمهور 9 پروژه بزرگ در 7شهرستان خوزستان شامل پست ها و خطوط توزیع و نیروگاه تولید پراکنده حرارتی، خورشیدی و برق آبی کوچک با مجموع سرمایه گذاری 11 هزار میلیارد ریال بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدحسن متولی زاده، در آیین افتتاح 9 پروژه صنعت برق خوزستان که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور در تاریخ 13 آذرماه سال جاری برگزار شد، بیان کرد: از سال 92 تاکنون علاوه بر بهره برداری از چندین نیروگاه بزرگ با ظرفیت بیش از 1800 مگاوات بالغ بر 61 هزار میلیارد ریال در شبکه های انتقال و توزیع استان سرمایه گذاری شده است.

متولی زاده اظهار داشت: امروز هم با دستور رییس جمهور 9 پروژه بزرگ در 7 شهرستان خوزستان شامل پست ها و خطوط توزیع و نیروگاه تولید پراکنده حرارتی، خورشیدی و برق آبی کوچک با مجموع سرمایه گذاری 11 هزار میلیارد ریال بهره برداری شد.

وی بیان کرد: بیش از 80 درصد سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این طرح ها از سوی بخش خصوصی انجام شده است.

*افزایش 25 درصدی مشترکان برق از سال 92 تاکنون وی در ادامه به بیان چند شاخص که موجب افزایش بهره وری و کیفیت صنعت برق خوزستان شده پرداخت و تصریح کرد: از سال 92 تاکنون بیش از 430 هزار مشترک جدید در استان خوزستان برق دار شدند و بیش از 25 درصد تعداد مشترکان این استان افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 پروژه بزرگ صنعت برق در خوزستان

افتتاح 9 پروژه بزرگ صنعت برق در خوزستان