مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-03اقتصادي

حقوق ورودی خودرو برای ترخیص دپوشده ها در گمرک است نه واردات جدید


با اعمال حقوق ورودی واردات خودرو در بودجه 1400 در حالی گمانه زنی ها برای واردات خودرو آغاز شد که اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که فعلا در مورد آزاد سازی خودرو تصمیم گیری نشده و این حقوق ورودی مربوط به واردات جدید نیست بلکه برای ترخیص .

- با اعمال حقوق ورودی واردات خودرو در بودجه 1400 در حالی گمانه زنی ها برای واردات خودرو آغاز شد که اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که فعلا در مورد آزاد سازی خودرو تصمیم گیری نشده و این حقوق ورودی مربوط به واردات جدید نیست بلکه برای ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته (12 آذر) بودجه 1400 به مجلس ارائه شد و در کنار تمامی بحث هایی که در رابطه با اعداد و ارقام آن مطرح بود، اعمال حقوق ورودی واردات خودرو موجب شد تا این شائبه ایجاد شود که دولت تصمیم به آزاد سازی واردات خودرو در سال آینده دارد که درآمد ناشی از این واردات را در بودجه پیش ببنی کرده است.

این در حالی است که در ردیف 110402 جدول (5)درآمدی لایحه بودجه سال آینده برای حقوق ورودی خودرو حدود 2040 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

واردات خودرو همچنان ممنوع است اما پیگیری ماجرای اعمال حقوق ورودی و اینکه آیا قرار است بر این اساس واردات خودرو هر چند به صورت محدود آزاد شود، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق ورودی خودرو برای ترخیص دپوشده ها در گمرک است نه واردات جدید

حقوق ورودی خودرو برای ترخیص دپوشده ها در گمرک است نه واردات جدید