مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-03بين الملل

ترامپ در یک فیلم 46 دقیقه ای شدبدا به سیستم انتخاباتی حمله کرد


رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا با تشدید حملات خود به دموکراسی، یک فیلم ویدئویی 46 دقیقه ای عجیب منتشر کرد که پر از اتهامات بی پایه و اساس در مورد تقلب در انتخابات و دروغ های صریح بود و در آن سیستم انتخابات آمریکا را تحت حمله و محاصره هماهنگ شده .

- رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا با تشدید حملات خود به دموکراسی، یک فیلم ویدئویی 46 دقیقه ای عجیب منتشر کرد که پر از اتهامات بی پایه و اساس در مورد تقلب در انتخابات و دروغ های صریح بود و در آن سیستم انتخابات آمریکا را "تحت حمله و محاصره هماهنگ شده" دانست و تاکید کرد که از نظر آماری غیرممکن است که وی به جو بایدن، رییس جمهوری منتخب آمریکا باخته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، دونالد ترامپ، رییس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا که روز چهارشنبه پشت تریبون ریاست جمهوری قرار گرفته بود و پرچم های آمریکا و دفترش در پشت سرش قرار داشتند، تلاش کرد تا از قدرت ریاست جمهوری خود برای تحریف انتخابات و ملغا کردن نتایج انتخابات استفاده کند.

ترامپ ضمن اعلام اینکه این احتمالا مهم ترین سخنرانی است که وی مستقیم در مقابل دوربین و بدون هیچ تماشاچی ایراد کرده، بر ناامیدی خود نسبت به تغییر نتیجه انتخابات یک ماه پس از شکایت های قانونی ناکامش و همچنین نسبت به تایید پیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در یک فیلم 46 دقیقه ای شدبدا به سیستم انتخاباتی حمله کرد

ترامپ در یک فیلم 46 دقیقه ای شدبدا به سیستم انتخاباتی حمله کرد