مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-03سياسي

مردم همکاری بسیارخوبی با نیروی انتظامی در اجرای محدودیت های کرونا دارند


جانشین فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اماکنی که به دلیل ویروس کرونا محدودیت دارند نظارت می کند تا مصوبات ستاد کرونا بخوبی اجرا شود فت: - ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده نیروی انتظامی بابیان اینکه نیروی انتظامی بر اماکنی که به دلیل ویروس کرونا محدودیت دارند نظارت می کند تا مصوبات ستاد کرونا بخوبی اجرا شود فت: مردم همکاری بسیارخوبی با نیروی انتظامی در اجرای محدودیت های کرونا دارند.

سردار قاسم رضایی در سفر به سیستان وبلوچستان در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان پاکستان با مرزبانان جمهوری اسلامی ایران همکاری بسیار خوبی دارند اما نیاز است تا این همکاری ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: تعاملات و همکاری های مرزی بین مرزبانان پاکستان و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در سطوح بالا باید افزایش یابد تا بتوان امنیت کامل مرزهای جنوب شرق کشور را به طور کامل تامین کرد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: سیستان وبلوچستان هم اینک در آرامش و امنیت بسیار خوبی بسر می برد که این امنیت را مدیون فداکاری های نیروهای مرزبانی، انتظامی و امنیتی این استان هستیم.

وی تصریح کرد: همکاری و انسجام بسیار خوبی بین نیروهای مرزبانی و امنیتی در سیستان وبلوچستان برای تامین نظم و امنیت در این استان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همکاری بسیارخوبی با نیروی انتظامی در اجرای محدودیت های کرونا دارند

مردم همکاری بسیارخوبی با نیروی انتظامی در اجرای محدودیت های کرونا دارند