مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-03بين الملل

فرانسه به بهانه مقابله با «اسلام گرایان افراطی» مساجد را تعطیل می کند


دولت فرانسه در راستای مواضع اسلام ستیزانه خود در صدد است به بهانه آنچه مقابله با تجزیه طلبی اسلام گرایانه خوانده، اقداماتی را علیه مساجد این کشور اروپایی صورت داده و برخی را تعطیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت فرانسه قصد دارد به بهانه مقابله با آنچه اسلام گرایان افراطی می خواند، اقداماتی علیه مساجد این کشور در پیش بگیرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، ژرارد درمنین وزیر کشور فرانسه روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کرد که در صدد است تعدادی از مساجد این کشور اروپایی را در راستای اقدام گسترده و قاطعانه علیه تجزیه طلبی اسلام گرایانه تعطیل کند.

وزیر کشور فرانسه در همین راستا تصریح کرد که پاریس قصد دارد طی چند روز آینده 76 مسجد را در راستای عملیات گسترده و بی سابقه علیه تجزیه طلبی مورد بازرسی و تفتیش قرار دهد.

بنا بر گفته دارمنین، سرویس های امنیتی فرانسه 76 عبادتگاه مسلمانان که 16 مورد در پاریس و 60 مورد در دیگر نقاط این کشور اروپایی است، تحت نظارت قرار داده و احتمالاً برخی از این مساجد را تعطیل کند.

بنا بر گفته روزنامه فیگارو، دارمنین حکمی را در خصوص بازرسی و تفتیش مساجد به فرمانداران این کشور ارسال کرده است و 18 مسجد، به دستور دارمنین هدف اقدامات فوری قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه به بهانه مقابله با «اسلام گرایان افراطی» مساجد را تعطیل می کند

فرانسه به بهانه مقابله با «اسلام گرایان افراطی» مساجد را تعطیل می کند