مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-03سياسي

رایزنی اقتصادی واعظی با وزیر خزانه داری ترکیه


رییس دفتر رییس جمهور در تماس تلفنی با لطفی الوان وزیر جدید دارایی و خزانه داریی ترکیه، روابط ایران و ترکیه به عنوان دو کشور دوست و همسایه را خوب توصیف و بر توسعه بیش از پیش روابط در زمینه همکاری های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور در تماس تلفنی با لطفی الوان وزیر جدید دارایی و خزانه داریی ترکیه، ضمن تبریک این انتصاب به وی، ابراز امیدواری کرد که در دوره فعالیت ایشان، همکاری های تهران و آنکار تداوم داشته و دو کشور همکاری های خود را در زمینه های مختلف توسعه و گسترش دهند.

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر ضرورت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و همکاری های تجاری و تبادل کالا بین دو کشور، گفت: با استفاده از شرایط جدید بین المللی و رفع موانع برای همکاری های اقتصادی و تجاری بین کشورها، روابط دو کشور می تواند بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد و با توجه به اینکه بخش خصوصی ایران و ترکیه نقش موثری در گسترش روابط تجاری و اقتصادی داشته اند، لازم است از سرمایه گذاری های بخش خصوصی دو کشور هر چه بیشتر حمایت شود.

واعظی همچنین با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه کمیسیون های مشترک اقتصادی دو کشور در بهبود روابط اقتصادی، گفت: با تلاش کمیسیون مشترک اقتصادی، روابط ایران و ترکیه می تواند و باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی اقتصادی واعظی با وزیر خزانه داری ترکیه

رایزنی اقتصادی واعظی با وزیر خزانه داری ترکیه