مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:552020-12-03سياسي

ضرورت جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی گفت: برنامه ریزی در حوزه و دانشگاه باید در راستای تقویت جریان انقلابی در این حوزه ها صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای راهبردی وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: هر برنامه ریزی که در راستای حوزه و دانشگاه انجام می دهیم باید در راستای تقویت جریان انقلابی در حوزه و دانشگاه باشد.

وی مسئله جریان شناسی جنبش های دانشجویی و مدیریت این جریانات را بسیار مهم و جدی دانست و گفت در بنیانگذاری بسیاری از جریانات، خوب عمل کردیم اما متأسفانه در مدیریت این جریانات عملکرد خوبی نداشتیم و این جنبش ها توسط دیگران مصادره شده است.

وی با گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو تصریح کرد: باید به روایتگری درست حادثه 16 آذر توجه و بررسی کنیم دانشجویانی که این واقعه را رقم زده اند دنبال چه هدفی بودند.

امام جمعه ساری گفت: هدف آن ها افشای ماهیّت ضد امپریالیستی آمریکا بود ولی در مراسمهایی که به یادبود شانزدهم آذر برگزار می شود به این مسئله توجه نمی شود و و به جای ماهیت ضد امپریالیستی، ضدّ آمریکایی و ضدّ استکباری این واقعه، هویّت مخالفت با انقلاب و جمهوری اسلامی یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی

ضرورت جریان شناسی و مدیریت جنبش های دانشجویی