مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-03پزشكي

قدردانی متفاوت کشاورزان زرندی از کادر درمان با اهدای «زعفران»


جمعی از کشاورزان زعفران کار دهستان دشتخاک شهرستان زرند استان کرمان در اقدامی به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های این شهرستان به پاس قدردانی از مجاهدت هایشان «زعفران» هدیه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، پزشکان و پرستاران با فداکاری وصف ناپذیر خود در درمان مبتلایان به ویروس کرونا نقش بسزایی در کنترل این بیماری سخت دارند این بار کشاورزان زعفران کار دهستان دشتخاک زرند در اقدامی به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های سینا و تامین اجتماعی این شهرستان که در خط مقدم خدمت هستند، زعفران هدیه کردند.

نمایندگان کشاورزان دشتخاک پس از جمع آوری هدایا به منظور تبرک در محل امامزاده سید ابراهیم  دشتخاک با رعایت دستورالعمل های بهداشتی زعفران های اهدایی را به تعداد 140 عدد بسته بندی کردند و صبح امروز هدایای یاد شده توسط اعضای هیئت امنا و نمایندگان کشاورزان به همراه رییس اداره اوقاف و امور خیریه زرند به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

  حجت الاسلام قادری رییس اداره اوقاف زرند در این ارتباط گفت: این اقدام تحسین برانگیز هیئت امنا امامزاده سید ابراهیم دشتخاک به نمایندگی از کشاورزان منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی است که  می تواند باعث روحیه همیاری بیشتر برای مقابله با  کرونا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی متفاوت کشاورزان زرندی از کادر درمان با اهدای «زعفران»

قدردانی متفاوت کشاورزان زرندی از کادر درمان با اهدای «زعفران»