مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-03سياسي

گفتمان درمانی و سازش با اروپا و آمریکا کارساز نیست/برای انتقام عجله نکنید


رییس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: گفتمان درمانی و سازش با اروپا و آمریکا کارساز نیست بلکه باید با استقامت و استفاده از ظرفیت های درون تشکلاتی نظام مشکلات را رفع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید محسن فخری زاده که در مدرسه صدر بازار اصفهان و به همت طلاب و روحانیون برگزار شد با بیان اینکه ترور از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و شهادت شهیدانی مانند آیت الله دکتر بهشتی، شهیدان رجایی و باهنر، دانشمندان هسته ای، شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی و غیره نتیجه این ترورها بوده است، اظهار داشت: از این رو از قوه قضاییه درخواست پرونده هشت شهریور را به جریان بیندازد.

وی با بیان اینکه این ترورها با استفاده از شبکه نفوذ انجام می شود، اضافه کرد: باید توجه داشت که مسئولان امنیتی کشور تاکنون ده ها بمب را خنثی کرده اند اما باید بیش از گذشته به امنیت کشور و امنیت شخصیت ها توجه داشته باشند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن امروز راه تحریم در همه ابعاد را در پیش گرفته است، ابراز داشت: این موضوع قابل توجه است اما ملت ایران نشان داد با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی بر این شرایط نیز غلبه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتمان درمانی و سازش با اروپا و آمریکا کارساز نیست/برای انتقام عجله نکنید

گفتمان درمانی و سازش با اروپا و آمریکا کارساز نیست/برای انتقام عجله نکنید