مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-03اقتصادي

70 درصد مشکل فاضلاب اهواز حل می شود


استاندار خوزستان شریعتی با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده به فاضلاب اهواز گفت: با طراحی هایی که مشاور انجام داد مشخص شد 70 درصد مشکل فاضلاب اهواز حل می شود که اگر به این حد برسد نورم متوسط استفاده از فاضلاب اهواز ممکن است نسبت به نورم کشور بیشتر هم بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ظهر امروز در حاشیه افتتاح 9 پروژه برق در استان خوزستان رییس جمهور از استاندار خوزستان خواست وی را در جریان آخرین وضعیت آبگرفتگی در خوزستان قرار دهد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این رابطه با اشاره به آبگرفتگی سال گذشته در اهواز و سایر شهرها، اظهار کرد: زیر ساخت های اهواز متناسب با این بارش نیست به همین دلیل آبگرفتگی های  شدیدی که در سال گذشته اتفاق افتاد اهواز و شهرهای کارون و آبادان زیرآب رفت.

وی با بیان اینکه آبگرفتگی در این شهرها بیش از 10 روز طول کشید و خساراتی زیادی را به دنبال داشت، افزود: سیستم فاضلاب و جمع آوری آبهای سطحی دو مقوله جدا هستند که در بحث فاضلاب با حمایت دولت و عنایت مقام معظم رهبری 50 میلیون یورو به منظور اصلاح شبکه فاضلاب در اختیار ما قرا گرفت.

استاندار خوزستان گفت: 40 میلیون یورو فایناس خارجی برای تصفیه خانه غرب اهواز شروع شده و 50 میلیون یورو دیگر را  امیدوارم در سال 1400 به استان تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مشکل فاضلاب اهواز حل می شود

70 درصد مشکل فاضلاب اهواز حل می شود