مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-03سياسي

میرمحمدیان: باید کاری کنیم که مردم خودشان بخواهند در محله امام داشته باشند


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت با بیان اینکه مسجد فقط نمازخانه نیست و امام هم فقط پیش نماز نیست، گفت: باید کاری کنیم که مردم خودشان بخواهند در محل امام داشته باشند.

- خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت های دینی: حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت با حضور در خبرگزاری فارس ضمن بازدید از این مجموعه با مدیر عامل، سردبیر و خبرنگاران این رسانه دیدار و گفت وگو کرد.

بناید هدایت از جمله مجموعه های جدید در ساختار سازمان تبلیغات اسلامی است که با رویکرد سازمان دهی فعالیت های محله ها خصوصاً مساجد و ائمه جماعات کار خود را آغاز کرده است.

این بنیاد سعی دارد کارکرد مسجد و امام جماعت را از فضای مسجد خارج و امام جماعت را به عنوان امام محله به عنوان عنصری برای رفع مشکلات و کمبود های محله معرفی کند.

محمدخانی: به دنبال معرفی اشخاصی هستیم که بی نام و نشان در پی خدمت به مردم هستند در ابتدای این نشست مطهر محمدخانی سردبیر خبرگزاری فارس با اشاره به رویکرد قهرمان محوری این خبرگزاری گفت: خبرگزاری فارس با رویکرد پرداختن به اخبار خوب و امیدبخش به دنبال اشخاصی می رود که بی نام و نشان در پی خدمت به مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرمحمدیان: باید کاری کنیم که مردم خودشان بخواهند در محله امام داشته باشند

میرمحمدیان: باید کاری کنیم که مردم خودشان بخواهند در محله امام داشته باشند