مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-03سياسي

نقدی بر طرح نظام جامع حسابداری و حسابرسی


جمعی از نمایندگان مجلس طرحی با عنوان «نظام جامع حسابداری و حسابرسی» را برای سازمان دهی حسابداری و حسابرسی کشور ارائه کردند، دلایل توجیهی این طرح اهمیت موضوع حسابداری و حسابرسی و خلأ قانون جامع در اینباره را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، احسان کیوان خواه در یادداشتی به نقد طرح نظام جامع حسابداری و حسابرسی پرداخت و نوشت: جمعی از نمایندگان مجلس محترم طرحی با عنوان نظام جامع حسابداری و حسابرسی را برای سازمان دهی حسابداری و حسابرسی کشور ارائه کرده ه اند.

دلایل توجیهی این طرح اهمیت موضوع حسابداری و حسابرسی و خلأ قانون جامع در این رابطه را نشان می دهد، نگارنده چند نکته برای توجه نمایندگان و کارشناسان مطرح می نماید.

البته شرح مفصّل ایرادها و نواقص نیازمند بررسی ماهوی موضوع و علل بروز معضلات در زمینه های حسابداری و حسابرسی است که باید به کارشناسان خبره و دلسوز واگذار کرد.

سازمانی که به موجب این طرح تأسیس می شود، متصدی راهبری حرفه حسابداری و حسابرسی نام است.

در ماده 1 این طرح آمده برای افزایش کیفیت خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداری و حسابرسی، شفافیت اطلاعات مالی و اقتصادی، کمک به رشد و توسعه پایدار اقتصادی، بهبود فضای کسب وکار، تسهیل مقررات اداری برای کارآفرینان، حفظ و افزایش اعتماد و منافع عمومی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر طرح نظام جامع حسابداری و حسابرسی

نقدی بر طرح نظام جامع حسابداری و حسابرسی