مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-03اقتصادي

الزام درج اطلاعات فروشگاه های مجازی در سامانه جامع تجارت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: فروشگاه های مجازی فعال در سطح استان ملزم به درج اطلاعات خود در سامانه تجارت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و لزوم درج اطلاعات فعالین تجاری کالاهای اساسی و لوازم خانگی مقرر شد، فروشگاه های مجازی نیز نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی هدف از اینکار را شفافیت شبکه توزیع و رصد کالا در زنجیره توزیع داخل کشور اعلام کرد و افزود: این اطلاعات شامل اخذ نقش، اظهار موجودی،موجودی انبار، اظهار خرید و فروش و هر گونه تغییر مکان و مالکیت است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد: در این مرحله فروشگاه های مجازی فعال در تولید کالاهای برج خارجی، چای خشک خارجی، شکر سفید، روغن نباتی، کره گیاهی، کره حیوانی، گوشت قرمز و حبوبات باید در این سامانه نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کنند.

قوانلو یادآور شد: چنانچه فروشگاه های مجازی فعال در رسته های یاد شده از درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت خوداری کنند، مشمول فروش کالاهای قاچاق شده و بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام درج اطلاعات فروشگاه های مجازی در سامانه جامع تجارت

الزام درج اطلاعات فروشگاه های مجازی در سامانه جامع تجارت