مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-03اجتماعي

اعطای مشوق های 34 گانه به مشمولان آموزش دیده بیمه ای


مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی، گفت: افرادی که قبل از اعزام به خدمت دوره های بیمه ای را آموزش دیده باشند، از مشوق های 34 گانه برخودار می شوند.

- سردار موسی کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تبریک 13 آذر روز بیمه، اظهار کرد: با توجه به توافقنامه همکاری بین قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و یکی از شرکت های بیمه، این شرکت به مشمولان و سربازان وظیفه داوطلب آموزش می دهد.

وی افزود: پنج نوع آموزش بیمه مثل دوره آمادگی اخذ نمایندگی، دوره کارگزاری، دوره ارزیاب خسارت از قبیل مسئولیت، وسایل نقلیه، اشخاص، باربری، محصولات کشاورزی، بیمه های زندگی خواهد بود.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی افزود: کسانی که قبل از اعزام به خدمت این دوره ها را طی کرده باشند می توانند در سامانه سرباز ماهر ثبت نام کنند و از یکی از مشوق های 34 گانه قبل خدمت، حین خدمت یا بعد از خدمت استفاده کنند.

سردار کمالی گفت: این دوره ها به عنوان مهارت های سربازی تلقی می شود لذا تمامی کسانی که قبل از خدمت یا در اوقات فراغت سربازی این دوره ها را طی کنند مورد حمایت ما هستند و از مشوق های 34 گانه، از قبیل تعیین سازمان محل خدمت، استان محل خدمت، تعویق و تعجیل اعزام، توجیه و بخشش غیبت، درجه، مرخصی و…، برخوردار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مشوق های 34 گانه به مشمولان آموزش دیده بیمه ای

اعطای مشوق های 34 گانه به مشمولان آموزش دیده بیمه ای