مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:402020-12-03سياسي

مشارکت یک هزار بسیجی در همدان در طرح شهیدسلیمانی/ فعالیت 90 تیم نظارتی


فرمانده سپاه ناحیه همدان از مشارکت یک هزار بسیجی در اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و غربالگری خانه به خانه خبر داد.

- علی بقایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح شهیدقاسم سلیمانی آغاز به کار کرده که در این طرح نیروهای داوطلب بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در مراکز بهداشت حضور می یابند و خدمات رسانی لازم را انجام خواهند داد.

وی هدف از این طرح سرعت بخشی به طرح غربالگری، اطلاع به موقع از مبتلایان به ویروس و راهنمایی آنها و جلوگیری از انتقال آن به افراد دیگر است گفت: در این طرح به صورت مستقیم و غیر مستقیم یک هزار بسیجی مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: از روز 11 آذرماه دوره آموزشی این تیم ها به صورت گروه گروه در کانون بسیج همدان شروع شده و در روزهای آتی این افراد کار خود را شروع خواهند کرد.

وی افزود: وظیفه تیم های مراقبتی این است که در پایگاه های سلامت محلات و روستاها حضور یافته و در قالب محله محوری نسبت به انجام غربالگری خانه به خانه و اقدامات مراقبتی و حمایتی انجام وظیفه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یک هزار بسیجی در همدان در طرح شهیدسلیمانی/ فعالیت 90 تیم نظارتی

مشارکت یک هزار بسیجی در همدان در طرح شهیدسلیمانی/ فعالیت 90 تیم نظارتی