مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:252020-12-03اقتصادي

39 ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل قلع و قمع شد


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی بابل از اجرای 39 حکم قضایی قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جهاد کشاورزی مازندران، محسن علی گل زاده اظهار کرد: در راستای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 39 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی منطقه تحت پوشش مرکز جهاد کشاورزی بیشه جنوبی بابل با همکاری و هماهنگی موثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قلع و قمع شد.

وی افزود: در مجموع یک هزار و 735 مترمربع اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل در ادامه با بیان اینکه تولید پایدار در بخش کشاورزی در حفظ منابع است، خاطرنشان کرد: با  هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی که منابع تامین کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون حفظ کاربری برخورد خواهد شد.

علی گل زاده با اشاره به اینکه گشت حفاظت از اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است، گفت: مالکین اراضی زراعی و باغی قبل از ساخت و ساز در اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل قلع و قمع شد

39 ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های کشاورزی بابل قلع و قمع شد