مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-03سياسي

غربالگری 57 درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی


تاکنون 57 درصد جمعیت استان اردبیل در طرح مقابله با کرونای شهید سلیمانی غربالگری و بیماریابی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو ظهر امروز در جلسه بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: تاکنون 57 درصد جمعیت استان اردبیل معادل 730 هزار نفر، در طرح مقابله با کرونای شهید سردار حاج قاسم سلیمانی غربالگری شده اند.

وی افزود: در اجرای این طرح بسیجیان حتی با وجود سرمای هوا خانه به خانه مراجعه کرده و علاوه بر بیماریابی، به اطلاع رسانی های لازم نیز پرداخته و به انتقال افراد بیمار به بیمارستان ها و نقاهتگاه ها کمک می نمایند.

70 درصد بستری ها افراد بالای 65 سال و زنان خانه دار هستند استاندار اردبیل ادامه داد: در این راستا تاکنون 134 بیمار به بیمارستان ها و 19 بیمار نیز به نقاهتگاه هایی که در سطح استان تدارک دیده شده است، انتقال یافته اند.

بهنام جو بیان کرد: باید با مشارکت مردم و رصد کامل جمعیت استان اردبیل، از وضعیت قرمز خارج شده و محدودیت های کرونایی رفع شود که این نیازمند توجه مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم برای مراقبت از خود و همچنین گروه های پرخطر بسیار ضروری است چرا که هم اکنون 70 درصد بستری های کرونا در بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 57 درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی

غربالگری 57 درصد جمعیت استان اردبیل در طرح شهید سلیمانی