مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-03اجتماعي

نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت دانش آموزی کشور 2.1 درصد است


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، با بیان اینکه نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت دانش آموزی کشور بسیار کمتر از میانگین جهانی است، گفت: از نظر ما، ابتلای حتی یک دانش آموز هم به اعتیاد زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسکندر مؤمنی، در نشست مشترک با وزیر آموزش و پرورش که با محوریت رونمایی از مستندات برنامه کانون یاریگران زندگی برگزار شد، اظهار داشت: هر زمان فعالیت مشترکی را با وزارت آموزش وپرورش آغاز کردیم، بسیار صادقانه و روان انجام شد و در پیشبرد اقدامات و برنامه ها عطری از جنس تعهد و جدیت را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه معلمان دارای جایگاه والایی هستند و نگاه مردم به آنان، همراه با احترام و اعتماد است، افزود: مدارس قوی ترین سازمان اجتماعی و آموزشی در کشور و مناسب ترین مکان برای اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد در جامعه هستند و نقش مربیان و معلمان در حوزه پیشگیری بی بدیل است.

دبیرکل ستاد ادامه داد: موادمخدر یکی از چند تجارت بزرگ دنیا است و قاچاقچیان بین المللی با شیوه ها و شگردهای مختلفی به دنبال جذب مشتری هستند، یکی از گروه های هدف آنان، مدارس و دانش آموزان است که تلاش دارند تعداد مشتریان بیشتری را به سمت اعتیاد، جذب و با فروش موادمخدر به سود کلانی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت دانش آموزی کشور 2.1 درصد است

نرخ شیوع اعتیاد در جمعیت دانش آموزی کشور 2.1 درصد است