مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-03پزشكي

محدودیت فعالیت مشاغل گروه 3 و 4 ادامه یابد


در شرایط استان نارنجی همچنان محدودیت های گروه های شغلی 3 و 4 باید ادامه یابد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایط استان نارنجی همچنان محدودیت های گروه های شغلی 3 و 4 باید ادامه یابد.

دکتر سید محمد جمالیان سیزدهم آذرماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی بیان کرد: از روز شنبه شرایط استان مرکزی نارنجی می شود ولی لازم است که محدودیت های گروه های شغلی 3 و 4 همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: گروه های شغلی 3 شامل مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، سینما، تئاتر و آرایشگاه های زنانه و گروه شغلی 4 شامل دورکاری ادارات و سالن های ورزشی می شود که بهتر است همچنان محدودیت فعالیت داشته باشند که در این صورت تا 10 دیماه وضعیت کرونایی استان مطلوب خواهد شد.

جمالیان نسبت به برگزاری میهمانی ها بویژه در شب یلدا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اعمال محدودیت ها از 20 آبانماه که روند کاهش در آمار ابتلا، بستری و فوتی را رقم زده است گفت: به نظر می رسد در نیمه دوم آذرماه نتیجه این تعطیلی دو هفته ای خود را نشان دهد.

در هفته چهارم آبانماه موارد مثبت در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اراک 990 مورد بوده است که در هفته اول آذرماه به 852 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت فعالیت مشاغل گروه 3 و 4 ادامه یابد

محدودیت فعالیت مشاغل گروه 3 و 4 ادامه یابد