مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-03پزشكي

تقویت زیرساخت های درمانی نیاز ویژه کردستان برای کنترل کرونا است


استاندار کردستان به تلاش و زحمات کادر درمانی کردستان در شرایط بیماری کرونا اشاره و یادآور شد: کردستان از گذشته در حوزه زیرساخت های سلامت ضعیف بوده، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان به تلاش و زحمات کادر درمانی کردستان در شرایط بیماری کرونا اشاره و یادآور شد: کردستان از گذشته در حوزه زیرساخت های سلامت ضعیف بوده، لذا انتظار می رود وزارت بهداشت در جهت موفقیت بیشتر طرح به استان کردستان در تامین نیازها کمک بیشتری کند.

بهمن مرادنیا در جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی که با حضور رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: گام اول و مهم در اجرای این طرح جلب اعتماد مردم و تقویت مراکز سرپایی برای شناسایی مبتلایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، وی با بیان اینکه در طرح محله محور شهید سلیمانی وزارت بهداشت، هلال احمر و سپاه و بسیج همکاری تنگاتنگی خواهند داشت عنوان کرد: در این طرح خدمات اولیه به مبتلایان ارائه خواهد شد و از شدت یافتن بیماری و مراجعه به بیمارستانها کمتر خواهد شد.

مرادنیا باور قلبی به اجرای این طرح را راز موفقیت آن دانست و گفت: در شرایط کرونایی مردم برای مداوای برخی دیگر از بیماریها کمتر به بیمارستان مراجعه می کنند و طرح شهید سلیمانی می تواند تا حد زیادی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های درمانی نیاز ویژه کردستان برای کنترل کرونا است

تقویت زیرساخت های درمانی نیاز ویژه کردستان برای کنترل کرونا است