مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-03پزشكي

سنندج همچنان قرمز است/ دورهمی های خانوادگی کانون اصلی گسترش کرونا


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس نرم افزار ماسک وضعیت شیوع کرونا در سنندج و قروه قرمز و در دیگر شهرهای استان نارنجی اعلام شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اساس نرم افزار ماسک وضعیت شیوع کرونا در سنندج و قروه قرمز و در دیگر شهرهای استان نارنجی اعلام شده است.

آرزو فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس ارزیابی وضعیت استان از لحاظ کرونا طبق نرم افزار ماسک، شهرستان های سنندج و قروه همچنان در جمع 64 شهر کشور با وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: مناطقی در وضعیت قرمز قرار می گیرند که طی 2 هفته اخیر متوسط میزان بستری روزانه آن ها به ازای هر صد هزار نفر جمعیت بیشتر از 10 نفر باشد که متأسفانه این وضعیت هم اکنون در شهرستان های مذکور به وجود آمده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه شیب کاهش بیماری به معنی عادی شدن اوضاع کرونایی نیست، ذکر کرد: اگر تفکر عادی شدن اوضاع غالب شود همچنان پیک جدید و شدیدتری در ماه های آینده استان را دربرمی گیرد.

فلاحی با بیان اینکه دیگر شهرستان های استان شامل (مریوان، بانه، سقز، بیجار، دیواندره، سروآباد، کامیاران و دهگلان) از لحاظ اپیدمی کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند، افزود: مناطق زرد با خطر شیوع متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج همچنان قرمز است/ دورهمی های خانوادگی کانون اصلی گسترش کرونا

سنندج همچنان قرمز است/ دورهمی های خانوادگی کانون اصلی گسترش کرونا