مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-03اقتصادي

امکان عرضه ماسک 700 تومانی استاندارد در استان مرکزی فراهم است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از تولید ماسک استاندارد توسط واحدهای صنفی و صنعتی استان به قیمت 700 تومان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از تولید ماسک استاندارد توسط واحدهای صنفی و صنعتی استان به قیمت 700 تومان خبر داد.

سعید فرخی سیزدهم آذرماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به کمبود شدید ماسک در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: با ورود مردم و گروه های جهادی، موضوع تامین ماسک در استان حل و فصل شد و خوشحالیم که امروز هیچ کمبودی در این راستا وجود ندارد.

وی با اشاره به فعالیت 13 واحد تولید ماسک صنعتی و صنفی در استان گفت: این واحدها سالانه توان تولید حداقل 500 میلیون قطعه ماسک استاندارد را دارند، اما در حال حاضر با مسئله فروش مواجهند، متاسفانه در کنار تولید ماسک استاندارد و مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی، با تولید و عرضه ماسک غیراستاندارد هم روبرو هستیم که مقرر شد اصناف و صمت در این راستا نظارت های لازم را داشته باشند.

فرخی بیان کرد: در حال حاضر امکان عرضه ماسک استاندارد و مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی به قیمت هر عدد 700 تومان در استان وجود دارد و از طرفی لازم است که صنایع نیز با توجه به نیاز خود به اقلام بهداشتی مانند ماسک، حتما از واحدهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان عرضه ماسک 700 تومانی استاندارد در استان مرکزی فراهم است

امکان عرضه ماسک 700 تومانی استاندارد در استان مرکزی فراهم است