مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-03سياسي

ارتقای سطح فرهنگی در دستور کار امام محله باشد


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ارتقای سطح فرهنگی و رفع معضلات اجتماعی باید در دستور کار امام محله و یا امام روستا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام محمدهادی نظیری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اهمیت به جایگاه امام محله و امام روستا اظهار کرد: این افراد حکم رهبران جامعه را دارند که تقویت جایگاه آنها حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: جامعه رهبرانی در سطوح  مختلف دارد و این افراد رهبران پایین دستی مدیریت و ساماندهی فضاهای جامعه را در حیطه محله و روستا برعهده دارند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه بازتاب اقدامات امامان محله و امامان روستا نقشه راهی برای هم نوعان، هم کیشان و هم لباسان آنهاست که القا می کند باید این افراد نیز اینگونه باشند و نباید به فعالیت حداقلی اکتفا کنند گفت: آنها می توانند تبدیل به یک رهبر در فضای محله، منطقه و فضای شهر و روستا شوند.

وی با بیان اینکه تنها نقش امام محله و امام روستا داشتن منبر و برپایی نماز جماعت نیست و این موضوع کفایت نمی کند خاطرنشان کرد: یک طلبه باید در فضای محله و منطقه خود اثرگذار باشد.

نظیری با اشاره به اینکه امروزه نقش طلبه ها در روستاها و محله ها در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سطح فرهنگی در دستور کار امام محله باشد

ارتقای سطح فرهنگی در دستور کار امام محله باشد