مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-03بين الملل

پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر تحقیقات ناباروری و فناوری های کمک باروری جهان


بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشگران از هشت کشور آمریکایی، آفریقایی، آسیایی و اروپایی که نتایج آن در نشریه بین المللی Andrologia منتشر شده است، پژوهشگاه رویان طی سال های 2000 - 2019 میلادی براساس تعداد کل انتشارات در حوزه های ناباروری مردان و روش های کمک باروری (ART) .

- بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشگران از هشت کشور آمریکایی، آفریقایی، آسیایی و اروپایی که نتایج آن در نشریه بین المللی Andrologia منتشر شده است، پژوهشگاه رویان طی سال های 2000 - 2019 میلادی براساس تعداد کل انتشارات در حوزه های ناباروری مردان و روش های کمک باروری (ART) در رتبه 10 مؤسسه برتر تحقیقاتی جهان جای گرفته است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این نتایج، روش های کمک باروری به عنوان یکی از گزینه های اصلی مدیریت درمان محسوب می شوند و پژوهشگاه رویان در این حوزه از سرآمدان شاخص جهان بر شمرده شده است.

نتایج این تحقیقات از بازیابی و تحلیل داده های بیست ساله پژوهشگران جهان و بر اساس میزان وابستگی نویسندگان، میزان همکاری، تعداد مقالات، تعداد نویسندگان، نوع استناد، حوزه موضوع، همکاری های بین المللی و سال انتشار کسب شده است.

در نقشه این تحقیقات مشخص شده است که پژوهشگران ایرانی در حوزه بین المللی همکاری های خوبی با دیگر پژوهشگران جهان داشته اند و این موضوع مهمی در آینده روند تحقیقات محسوب می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر تحقیقات ناباروری و فناوری های کمک باروری جهان

پژوهشگاه رویان در میان 10 مؤسسه برتر تحقیقات ناباروری و فناوری های کمک باروری جهان