مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-03بين الملل

بازتاب ترور شهید فخری زاده در رسانه های یونان


رسانه های کشور یونان از زوایای مختلف ترور شهید محسن فخری زاده را در روزنامه های خود منتشر کردند و به بررسی ابعاد مختلف این جنایت تروریستی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رایزنی فرهنگی ایران در یونان طی گزارشی به بازتاب خبر ترور و شهادت دکتر محسن فخری زاده در رسانه های این کشور پرداخت.

بر اساس این گزارش؛ روزنامه هلاس جورنال در تیتر خود به پیام به سازمان ملل متحد: ایران اسراییل را محکوم می کند به دلیل اینکه در کشته شدن دانشمند هسته ای نقش داشته است.

و روزنامه فوری جن افیرس در تیتر خود به به قتل رسیدن سردار سلیمانی و فخری زاده و دوراهی بایدن و درنهایت روزنامه رد لاین به موضوع قتل دانشمند هسته ای ایران فخری زاده اشاره می کنند.

همچنین دیگر رسانه های این کشور به موضوع به قتل رسیدن دانشمند هسته ای ایران، رییس سابق سازمان سیا می گوید: حرکتی غیر قانونی و خطرناک در سر تیتر خود اشاره می کنند.

در پایان نیز رسانه های یونانی به مصاحبه سفیر ایران در یونان با موضوع: حق پاسخ به جنایات اسراییل را برای خود محفوظ می داریم اشاره می کنند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در یونان در گفت وگوی خود با رسانه اسپوت نیک یونان با محکومیت این عمل جنایتکارانه به این نکته که قطعاً اسراییل پشت این موضوع است، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب ترور شهید فخری زاده در رسانه های یونان

بازتاب ترور شهید فخری زاده در رسانه های یونان