مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-03سياسي

جامعه امروز نیازمند روحیه جهادگرانه و خستگی ناپذیر شهید فخری زاده


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جامعه امروز نیازمند اخلاص، روحیه جهادگرانه و خستگی ناپذیر امثال شهید فخری زاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری زاده که به صورت مجازی و با حضور استاندار، فرمانده سپاه الغدیر و فرمانده انتظامی استان یزد برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) اظهار داشت: هرکه از مسیر غیر خدا و از راه معصیت بخواهد به هدف خود برسد، در اشتباه و خسران است.

وی افزود: دشمنان ما نیز می خواهند از مسیر ترور و تحریم به اهداف خود دست پیدا کنند اما از آنجا که ترور، مورد رضایت خداوند متعال نیست و معصیت به شمار می رود، از آنچه می ترسند، زودتر به آن مبتلا خواهند شد.

ناصری با اشاره به اینکه شهید فخری زاده، انسان بزرگواری بود که مدارج علمی را با سختکوشی طی کرد و در مسیر مبارزه و جهاد نیز همواره حضور جدی داشته است، بیان کرد: این شهید والامقام علم و ابتکار بسیاری داشت و همواره تلاش می کرد در گمنامی فعالیت کند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: شهید فخری زاده در طول دوران فعالیت علمی خود، شاگردان بسیاری تربیت کرد که امیدواریم آنها بتوانند مسیر وی را به درستی ادامه دهند و جای خالی این شهید والامقام را پر و نبود او را جبران کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه امروز نیازمند روحیه جهادگرانه و خستگی ناپذیر شهید فخری زاده

جامعه امروز نیازمند روحیه جهادگرانه و خستگی ناپذیر شهید فخری زاده