مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:552020-12-03پزشكي

خروج آذربایجان شرقی از وضعیت قرمز / تداوم محدودیت های کرونایی در استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به کاهش تعداد بستری ها و بیماران کرونایی، گفت: در حال حاضرتعداد بستری های استان به عنوان فاکتوری مهم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین صومی اظهار داشت: با وجود نارنجی شدن وضعیت استان به طور کلی معتقدیم، تمام محدودیت هایی که منجر به کاهش بار بیماری شد، باید ادامه پیدا کند.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از پانزدهم تا آخر آبان ماه، شاهد تغییر رنگ در وضعیت شهرستان های استان بودیم و از فردا مجموعه شهرستان های استان اعم از تبریز و بقیه شهرستان ها از وضعیت قرمز خارج می شوند.

صومی با اشاره به کاهش تعداد بستری ها و بیماران کرونایی، گفت: در حال حاضرتعداد بستری های استان به عنوان فاکتوری مهم، زیر 1200 نفر، بیماران بستری در بخش های آی سی یو زیر 300 نفر و بیماران تحت تهویه مکانیکی، 130 نفر هستند.

صومی با اشاره به روند تداوم محدودیت های کرونایی در استان ادامه داد : گروه های شغلی یک و دو در شهرهای نارنجی به فعالیتشان ادامه می دهند، اما گروه های شغلی سه و چهار نمی توانند به  فعالیت خود ادامه دهند از این رو از همه مردم خواهش می کنیم هر کاری که در این مدت برای کاهش بار بیماری انجام داده اند، ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج آذربایجان شرقی از وضعیت قرمز / تداوم محدودیت های کرونایی در استان

خروج آذربایجان شرقی از وضعیت قرمز / تداوم محدودیت های کرونایی در استان