مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-03سياسي

ترحم ممنوع


13 آذرماه در تقویم بنام روز جهانی معلولان نامگذاری شده است، روزی که نمی دانم برای قشری که واژه معلولیت را در کنار نامشان یدک می کشند، چگونه روزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: در خلوت نوشتن با خود می اندیشم آیا روز 13 آذر ماه برای افراد دارای معلولیت تجدید خاطرات تلخ ناشی از نقص عضو بودن است یا فرصتی برای آنان تا از این موقعیت استفاده کرده و با نمایش توانمندی خود به دیگران درس دادند.

برای نگارش همین گزارش قصد مصاحبه با چند فرد دارای معلولیت را دارم، در ابتدا خود را آماده مصاحبه های چند سطری و طولانی می کنم، گفت و گو با این افراد برایم تا حدودی متفاوت از دیگر گزارش هاست، صحبت با افرادی که هنوز نمی دانم 13 آذر برای آنان خوشایند است یا خیر.

اما آنچه در تصورم شکل گرفته با آنچه در واقعیت با آن روبرو می شوم متفاوت است، نخست سراغ دختری می روم که ویلچرنشین است، اهل ایلام که با خانواده اش و تنها برادرش که او هم معلول است همین حوالی کنار ما زندگی می کنند.

با وجود اینکه بخوبی می دانم شنیدن قصه زندگیش با ویلچرنشینی بدون شک برای هر فردی تالم بار است ولی بواسطه یکی از دوستان مشتاق هم صحبت شدن با او برای تهیه گزارشم می شوم.

اما او تمایلی برای گفت و گو ندارد، مخالف تر از اون پدرش است که به هیچوجه دوست ندارد نامی از دخترش به عنوان فرد دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترحم ممنوع

ترحم ممنوع