مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-03ورزشي

کسب مدال جهانی، آرزوی بانوی کماندار پس از بازگشت مجدد به تیم ملی


دارنده مدال نقره میکس تیم کامپوند در قهرمانی آسیا تایلند گفت: پس از سه سال دوری از تیم ملی کامپوند، سعی دارم با هدف کسب مدال جهانی دوباره به تیم ملی برگردم.

- دارنده مدال نقره میکس تیم کامپوند در قهرمانی آسیا تایلند گفت: پس از سه سال دوری از تیم ملی کامپوند، سعی دارم با هدف کسب مدال جهانی دوباره به تیم ملی برگردم.

افسانه شفیعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: 3سال پیش به دلیل آسیب دیدگی کتفم و عدم حمایت فدراسیون تیروکمان از تیم ملی کنار رفتم، اما سال آینده با هدف کسب عنوان قهرمانی در جهان دوباره وارد تیم ملی خواهم شد.

وی گفت: سال 96 پس از این که در بخش تیمی مسابقات قهرمانی آسیا چین تایپه سوم شدم، به دلیل آسیب دیدگی کتف، شرایط مناسبی برای تیراندازی نداشتم و از اصفهان برای پیگیری درمان به تهران آمدم.

شفیعی اضافه کرد: در آن زمان شجاعی رییس پیشین فدراسیون قول داده بود که تمام هزینه های درمان مرا پرداخت خواهد کرد.

اما در عمل نه تنها حمایت مالی نشدم، بلکه حقوق یکسال حضور در اردوی تیم ملی را نیز دریافت نکردم، بنابراین دیگر انگیزه ای برای تیراندازی نداشتم.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات 2015 قهرمانی آسیا در تایلند در میکس تیم و کامپوند انفرادی نایب قهرمان شدم و فدراسیون قول پرداخت پاداش 5 هزار دلاری و افرایش مبلغی به حقوق مدال آوران داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال جهانی، آرزوی بانوی کماندار پس از بازگشت مجدد به تیم ملی

کسب مدال جهانی، آرزوی بانوی کماندار پس از بازگشت مجدد به تیم ملی