مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:402020-12-03اقتصادي

205 سری جهیزیه در کرمان به زوج های نیازمند اهدا شد


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اهدای 205 سری جهیزیه به زوج های جوان از ابتدای خردادماه امسال تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهستیم تا به خانواده هایی که در اثر این ویروس دچار مشکلات معیشتی شده اند یاری کنیم و بتوانیم بخشی از مشکلات آن ها را برطرف کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز شاهد اهدای جهیزیه به صورت مشترک (خیرین و سپاه) در شهرستان فهرج هستیم، تصریح کرد: این 25 سری جهیزیه به 25 زوج جوان که لازم بود به آن ها در این زمینه کمک و توجه ویژه شود، اهدا شد.

وی گفت: ارزش ریالی این 25 سری جهیزیه 650 میلیون تومان بود که 350 میلیون تومان آن توسط خود زوجین و 300 میلیون تومان نیز توسط خیران پرداخت شده است.

معروفی یادآور شد: این 25 سری جهیزیه شامل 16 قلم کالا از جمله، یخچال، ماشین لباسشویی، قالی، جارو برقی، اتو، تشک، سرویس ظروف، سرویس قابلمه، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال، پنکه، چای ساز و … پیش بینی شده که در مرحله سوم، شروع کار است و ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: ما در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بحث جهیزیه، اقدام به تأمین جهیزیه بسیار خوبی در رده های حمایتی در سطح استان کرده ایم و طبق پیش بینی ها بنا داریم خانواده های نیازمند در بحث جهیزیه برای ازدواج آسان را شناسایی و به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

205 سری جهیزیه در کرمان به زوج های نیازمند اهدا شد

205 سری جهیزیه در کرمان به زوج های نیازمند اهدا شد