مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03اقتصادي

93 تن مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد


از ابتدای سال 99 تاکنون مجاهدان مرزبانی ناجا حدود 93 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف کردند که نسبت به پارسال با افزایش 56 درصدی روبه رو بوده است.

- زاهدان- فرمانده مرزبانی ناجا گفت: از ابتدای سال 99 تاکنون مجاهدان مرزبانی ناجا حدود 93 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور کشف کردند که نسبت به پارسال با افزایش 56 درصدی روبه رو بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور و نیاز به برخی اقلام دارویی، متأسفانه افراد سودجو اقدام به قاچاق انواع دارو به ویژه آنتی بیوتیک ها به کشورهای همسایه را دارند که در این زمینه مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی، بویژه در این خطه از میهن عزیزمان توفیقات بسیار خوبی کسب کرده اند و به طور جدی با این پدیده شوم و غیرانسانی مقابله می کنند.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت های مجموعه مرزبانی ناجا در سال جاری هوشمندسازی بوده که این مهم با جدیت در حال پیگیری و اجراست و در این خصوص نیاز است تا دولتمردان و مسؤولان مرتبط به نیروی انتظامی کمک بیشتری کنند تا بتوانیم با استفاده از سیستم های الکترونیکی و اپتیکی پیشرفته، از مرزهای مقدس ایران اسلامی به نحو مطلوب مراقبت کنیم.

سردار گودرزی هدف از سفر به سیستان وبلوچستان را بازدید از نقاط صفر مرزی و بررسی آخرین وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 تن مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد

93 تن مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شد