مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03سياسي

دخل وخرج ریلی و جاده ای خراسان شمالی در بودجه 1400


پروژه های مهم ریلی و جاده ای خراسان شمالی ازجمله خواسته های دیرینه مردم در حوزه عمرانی است که به نظر می رسد نتوانسته سهم قابل توجهی از بودجه 1400 کشور را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد روز گذشته معاون پارلمانی رییس جمهور بودجه پیشنهادی دولت برای سال 1400 به مجلس داد که دخل وخرج کشور برای سال آینده را پیش بینی کرده است.

خراسان شمالی نیز به در بخش های مختلف این بودجه دارای سهم های مشخصی است که طی گزارش هایی به این موارد پرداخته می شود.

استان خراسان شمالی ازجمله استان هایی است که به گفته مسئولان دارای عقب ماندگی های فراوانی در حوزه جاده ای بوده به نحوی که نداشتن حتی یک کیلومتر آزادراه و همچنین عقب ماندگی در حوزه راه های روستایی آسفالته نسبت به میانگین کشور ازجمله این کمبودها است.

اما در سال بودجه سال 1400 نیز به پروژه های مهمی جاده ای استان نیز اشاره شده به نحوی که برای پروژه احداث بزرگراه بهشهر- گرگان- آزادشهر- بجنورد- شیروان- قوچان به طول 511 کیلومتر، برآورد اعتباری سال آینده، 100 میلیارد تومان و سال اتمام پروژه 1404 اعلام شده است.

رقم مصوب برای این پروژه مهم و حیاتی در بودجه امسال هم همین میزان بوده و پیش بینی اعتباری آن برای سال های بعد هم بیش از 4 هزار میلیارد ریال اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخل وخرج ریلی و جاده ای خراسان شمالی در بودجه 1400

دخل وخرج ریلی و جاده ای خراسان شمالی در بودجه 1400