مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03سياسي

گروه های جهادی بوشهری در کنار مردم/ توزیع 5000 بسته حمایتی به نیازمندان


فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از توزیع پنج هزار بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان میان نیازمندان خبر داد و گفت: در مجموع تاکنون افزون بر 213هزار بسته غذایی توسط گروه های جهادی در شهرها و روستاها استان بوشهر توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک های مؤمنانه و اکرام علوی در گفت وگو با خبرنگاران با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا اظهار داشت: کمک های مردم نیک اندیش استان بوشهر به نیازمندان همچنان ادامه دارد و امروز از سوی دست اندرکاران مسجد ولایت بوشهر مرحله سوم رزمایش همدلی، کمک های مومنانه و اکرام علوی اجرا شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: در اجرای این برنامه پنج هزار بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و دیگر مایحتاج عمومی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان توسط گروه های جهادی در شهرها و روستاها میان افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این بسته ها توسط بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی و مردم نیکوکار بوشهری تهیه شده است خاطر نشان کرد: پنج هزار بسته مواد غذایی به ارزش دو میلیارد تومان بر اساس لیست تهیه شده توسط دست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی بوشهری در کنار مردم/ توزیع 5000 بسته حمایتی به نیازمندان

گروه های جهادی بوشهری در کنار مردم/ توزیع 5000 بسته حمایتی به نیازمندان