مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-03پزشكي

طرح شهید سلیمانی چگونه کرونا را مهار می کند؟


 طرح مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله محور که به نام طرح شهید سلیمانی نامگذاری شده از چندی پیش با هدف شناسایی بیماران کرونایی، کاهش آمار بستری ها و مرگ های کرونایی و در نهایت قطع زنجیره انتقال بیماری آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه  طرح مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله محور که به نام طرح "شهید سلیمانی" نامگذاری شده از چندی پیش با هدف شناسایی بیماران کرونایی، کاهش آمار بستری ها و مرگ های کرونایی و در نهایت قطع زنجیره انتقال بیماری آغاز شد.

در این طرح تاکید زیادی بر شناسایی سریع مبتلایان به کرونا و ممانعت از حضور آنها در جامعه است تا از انتقال بیماری به دیگران جلوگیری شود.

همچنین علاوه بر ارائه خدمات درمانی، خدمات حمایتی نیز در طرح شهید سلیمانی برای خانوارهای نیازمند دیده شده است.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در گفت وگو با ایسنا در تشریح نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی از محلات ابوذر، جعفرآباد، صدرا، پردیس، دولت آباد و ظفر در شهر کرمانشاه آغاز و قرار است در سطح تمام شهر و حتی روستاها تسری پیدا کند.

رنجبر با بیان اینکه مهمترین هدف اجرای طرح شهید سلیمانی شناسایی بیماران کرونایی است، اضافه کرد: در این طرح پس از شناسایی افراد کرونایی، با ارائه خدمات نظارتی و مراقبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شهید سلیمانی چگونه کرونا را مهار می کند؟

طرح شهید سلیمانی چگونه کرونا را مهار می کند؟