مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-03پزشكي

تکرار دستورالعمل ها و هشدارها برای فرهنگ سازی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت وگو با موضوع کرونا با امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی ریاست اداره بهداشت، - امیر سرتیپ دوم پزشک موذنی گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده بیماری های مسری و حاد تنفسی در چند سال آینده بشر را درگیر خواهد کرد و تکرار دستورالعمل ها و هشدار ها برای فرهنگ سازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت وگو با موضوع کرونا با امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی ریاست اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت تلفنی گفتگو کرد.

امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان به کرونا گفت: با همکاری بسیار خوب هموطنان در رعایت پروتکل ها و تعطیلی شهرهای قرمز و کاهش تردد در شب ها، آمار رو به کاهش است.

البته ما نباید فکر کنیم این کار تنها راه مبارزه با کرونا است.

*تداوم محدودیت ها در هفته های آینده در شهرهای قرمز وی ضمن تاکید بر تداوم این روند در هفته های آینده در شهرهای قرمز اظهار کرد: هر شهری که نارنجی بشود با توجه به اینکه مردم باید کار خود را انجام دهند، بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از شدت این دستورات کم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار دستورالعمل ها و هشدارها برای فرهنگ سازی است

تکرار دستورالعمل ها و هشدارها برای فرهنگ سازی است