مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-03پزشكي

چگونه سالمندان با تاثیرات منفی قرنطینه مقابله می کنند؟


سالمندان در برابر تاثیرات همه گیری کووید-19 آسیب پذیر هستند و با خطر عوارض شدید، مرگ ومیر، مشکلات بالقوه بیشتر و دسترسی کمتر به مراکز مراقبت و سازگاری با فناوری هایی مانند پزشکی از راه دور مواجه هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی سالمندان در برابر تاثیرات همه گیری کووید-19 آسیب پذیر هستند و با خطر عوارض شدید، مرگ ومیر، مشکلات بالقوه بیشتر و دسترسی کمتر به مراکز مراقبت و سازگاری با فناوری هایی مانند پزشکی از راه دور مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیکال نت، نتایج مقاله نظری منتشرشده در مجله انجمن پزشکی آمریکا خاطرنشان می کند که این نگرانی نیز وجود دارد که تحمل قرنطینه طی همه گیری برای افراد مسن دشوارتر باشد و این می تواند شرایط بهداشت روان موجود را بدتر کند.

بااین وجود، اطلاعات جمع آوری شده طی چند ماه گذشته، تصویری بسیار دقیق تر را نشان داده است.

محقق این تحقیق، اپسیت وحیا، مدیر پزشکی خدمات سرپایی روان پزشکی سالمندان و انستیتوی فناوری در روان پزشکی بیمارستان مک لین امریکا گفت: طی بهار و تابستان سال 2020 تعدادی از مطالعات فردی از سراسر جهان یک موضوع ثابت را گزارش کردند که به نظر می رسد بزرگسالان مسن، به عنوان یک گروه سنی، فشارهای روانی ناشی از بیماری همه گیر را بهتر از دیگر گروه های سنی تحمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه سالمندان با تاثیرات منفی قرنطینه مقابله می کنند؟

چگونه سالمندان با تاثیرات منفی قرنطینه مقابله می کنند؟