مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-03اقتصادي

حمایت فرودگاه پیام از بیماران صعب العلاج و معلولین


مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام از راه اندازی مرکز نیکوکاری در این مجموعه خبر داد و گفت: در این مرکز سعی داریم در راستای ایجاد اشتغال، حمایت از بیماران صعب العلاج، - نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن گرامیداشت هفته معلولین، گفت: این منطقه علاوه بر اجرای رسالت های ذاتی خود، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل فرودگاه پیام بیان کرد: به همین منظور مرکز نیکوکاری در این منطقه راه اندازی که اشتغال پایدار برای نسل جوان، حمایت از بیماران صعب العلاج، کمک های معیشتی، تامین مایحتاج زندگی و جهیزیه نوعروسان از جمله تشکیل مرکز نیکوکاری منطقه ویژه اقتصادی پیام است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: همچنین در راستای مهارت آموزی به افراد جویای کار، طرحی با عنوان ایجاد مرکز کارآفرینی در منطقه با همکاری پیام، کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین در حال برنامه ریزی است که در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

ثناگو مطلق یادآور شد: از دیگر برنامه هایی که هم اکنون به صورت جدی در این مرکز با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین در حال انجام است، شناسایی مایحتاج نیازمندان بر اساس فصول سال  و تامین آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت فرودگاه پیام از بیماران صعب العلاج و معلولین

حمایت فرودگاه پیام از بیماران صعب العلاج و معلولین