مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-03سياسي

پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور رییس جمهور افتتاح شد


پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح رسمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آیین افتتاح پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان که با حضور استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت توانیر در محل نیروگاه در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک و حضور ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، پروژه های صنعت برق خوزستان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان در این مراسم افتتاح گفت: پنج نیروگاه مقیاس کوچک و تجدیدپذیر در شهرهای اهواز، اندیمشک، شوش و آغاجری به ظرفیت 61 مگاوات در خوزستان افتتاح شده است که اولین نیروگاه مگاوات خورشیدی و اولین نیروگاه DG تولید پراکنده برق در خوزستان بوده است.

محمود دشت بزرگ افزود: چهار پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع نیز در این مراسم افتتاح شده که شامل 280 مگاولت آمپر ظرفیت و 16 کیلومتر مدار خط بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها شامل نصب ترانس دوم پست 400 کیلو ولت باغملک، افتتاح فاز اول پست های 132 کیلو ولت شیبان و شهید منجزی در گتوند و ورود و خروج رامهرمز _ باغملک در پست میداوود بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان توضیح داد: ارزش سرمایه گذاری پروژه هایی که در خوزستان افتتاح شد هزار و 108 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور رییس جمهور افتتاح شد

پروژه های صنعت برق خوزستان با حضور رییس جمهور افتتاح شد