مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-03اقتصادي

اعطای تسهیلات برای خرید نهاده های کشاورزی با کشاورز کارت


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به منظور تسهیل در تامین نقدینگی کشاورزان تسهیلات بانکی در قالب کشاورز کارت به کشاورزان پرداخت می شود.

- غلامعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جزییات اعطای این تسهیلات افزود: در پی افزایش قیمت نهاده های مورد نیاز بخش کشاورزی به دلیل نوسانات قیمت ارز و با پیگیری های وزارت جهاد برای کشاورزان خرده مالک کشاورز کارت صادر می شود.

مرادی بیان کرد: در مرحله اول، این کارت در اختیار کشاورزانی که گیاهان استراتژیک مانند گندم، جو و دانه های روغنی کشت می کنند، قرار می گیرد تا دغدغه ای برای خرید نهاده و کود نداشته باشند و بتوانند از این کارت استفاده کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان از کشاورزان هم استانی درخواست کرد جهت دریافت کشاورز کارت به مراکز جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند تا بعد از معرفی به بانک کشاورزی کارت خود را دریافت کرده و از طریق کارگزاری های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نسبت به خرید کودهای کشاورزی اقدام کنند.

وی بیان کرد: به ازای کشت هر هکتار مزرعه اعم از گندم، جو، کلزا، 2 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 12 درصد به کشاورزان اعطا می شود و این تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان یعنی بین 1 تا 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات برای خرید نهاده های کشاورزی با کشاورز کارت

اعطای تسهیلات برای خرید نهاده های کشاورزی با کشاورز کارت