مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-03پزشكي

تلف شدن 6هزار قطعه مرغ به علت خفگی در جویبار


رییس دامپزشکی جویبار با تایید خبر تلف شدن 6هزار قطعه مرغ در این شهرستان گفت: دلیل تلف شدن مرغ خفگی ناشی از گاز آمونیاک حاصل از مدفوع مرغ ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تلف شدن 6هزار مرغ در جویبار جز اخباری بوده که دست به دست چرخیده و این موضوع نگرانی های به دنبال داشته است.

باتوجه به حضور پرندگان مهاجر و نگرانی هایی در ارتباط با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان نگرانی در ارتباط با بیماری های فصل سرد سال ازجمله آنفلوآنزا و نیوکاسل نگرانی هایی به همراه داشت که در این زمینه علیرضا آقاجانی رییس دامپزشکی شهرستان جویبار، با تایید خبر تلف شدن 6هزار قطعه مرغ در این شهرستان، اظهار کرد: دلیل تلف شدن مرغ ها مشکل مدیریتی سالن مرغداری بوده و ارتباطی به بیماری نداشته است.

وی افزود: البته در این زمینه آزمایش ها و نمونه های لازم گرفته شده که پس از انجام آزمایش مشخص شد بحث بیماری های آنفلوآنزا و نیوکاسل منفی است.

رییس دامپزشکی شهرستان جویبار با بیان اینکه گرمازدگی و خفگی دلیل تلف شدن مرغ ها بوده است، تصریح کرد: این واحد مرغداری دارای سه سالن بوده و در مجموع با ظرفیت بیش از 20هزار مرغ بود که یک سالن در پی از کار افتادن یکی از هیترهای گرمایشی تعداد 6هزار مرغ تلف شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن 6هزار قطعه مرغ به علت خفگی در جویبار

تلف شدن 6هزار قطعه مرغ به علت خفگی در جویبار