مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-03پزشكي

کاهش تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی


دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کاهش تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی خبر داد.

- دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون تعداد مبتلایان و بیماران کرونایی بستری شده در خراسان رضوی به طور نسبی کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر حمیدرضا رحیمی در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد بیماران بستری شده در مراکز درمانی خراسان رضوی ابتدای آذرماه بطور میانگین روزانه 340 نفر بود که این تعداد اکنون به 270 نفر در روز کاهش یافته است.

وی ادامه داد: اکنون هزار و 875 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی تحت درمان قرار دارند که این تعداد در ابتدای آذرماه 2 هزار و 80 نفر بود.

دبیر کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر روزانه 155 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در بیمارستانهای زیرپوشش این دانشگاه بستری می شوند که این تعداد در ابتدای آذر ماه 270 نفر در روز بود.

وی افزود: گرچه تعداد فوتی های ناشی از کرونا نیز طی 10 روز گذشته کاهش یافته است اما همچنان آمار مرگ و میر زیاد است و همت عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی

کاهش تعداد مبتلایان و بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی