مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-03سياسي

42 مرکز اقامتی آماده قرنطینه شدن افراد کرونایی


جانشین رییس ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان با تأکید بر فراهم بودن 42 مرکز اقامتی جهت قرنطینه شدن افراد کرونایی گفت: بر اساس طرح غربالگری شهید سلیمانی تا یک ماه آینده اکثر استان گیلان پایش شده و این روند منجر به کاهش افراد مبتلا به کرونا کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران وی با بیان اینکه محدودیت های اعمال شده در کشور اثراتش تا چند روز دیگر مشخص می شود، اظهار کرد: در این دوهفته ای که محدودیت در کشور و استان گیلان در حال اعمال است مردم و صنوف بیشترین همکاری را داشته که نتیجه مثبت آن به زودی مشخص می شود.

وی با اشاره به کاهش میزان ورودی افراد مبتلا به کرونا در کشور گفت: در چند روز گذشته میزان افراد مبتلا به بیماری کرونا و فوت شده در کشور و استان گیلان کاهش پیدا کرده و بسیار امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

جانشین رییس ستاد مبارزه با کرونا در استان گیلان با اذعان به اینکه طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی در گیلان آغاز شده است، بیان کرد: اخیراً یک تفاهم نامه چهارماهه میان وزارت بهداشت و سازمان بسیج امضا و مقدمات و پشتیبانی طرح غربالگری شهید سلیمانی در استان گیلان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 مرکز اقامتی آماده قرنطینه شدن افراد کرونایی

42 مرکز اقامتی آماده قرنطینه شدن افراد کرونایی