مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-03اقتصادي

5 هزار واحد مسکونی در شهرستان ماهشهر به دلیل آبگرفتی خسارت دیدند


پنج هزار واحد مسکونی آسیب دیده از آب گرفتگی در شهرستان ماهشهر شناسایی شده اند که باید خسارت ها جبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن بیرانوند چهارشنبه شب در برنامه گفتگوی با صداوسیما اظهار کرد: در بارندگی اخیر در این شهرستان در 24 ساعت بیش از 170 میلی متر باران بارید این در حالی است که میزان بارندگی سالانه در این شهرستان 190 میلی متر است.

بیرانوند افزود: بر اساس برآوردها تاکنون پنج هزار منزل در شهرهای ماهشهر، بندرامام و شهر چمران که دچار خسارت شده اند، شناسایی و با تماس استاندار خوزستان با سازمان برنامه وبودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مکلف به بررسی و برآورد خسارت ها شده است تا تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض به مردم آسیب دیده از این آب گرفتگی ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: تنها نقطه آب گرفته شهر بندر امام خمینی (ره) منطقه بلوکی هاست و در سایر مناطق این شهر و شهر چمران آب تخلیه شده است.

فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه مراکزی برای اسکان شهروندان دچار آب گرفتگی در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: برخی از شهروندان برای جابجایی تمایلی نداشته و تعدادی از شهروندان نیز جابجا شدند.

بیرانوند از خرید دو دستگاه پمپ و لوله های 500 اینچی برای نصب در دو منطقه شهرستان ماهشهر برای جمع آوری آب های سطحی خبر داد و گفت: امیدواریم با نصب و کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار واحد مسکونی در شهرستان ماهشهر به دلیل آبگرفتی خسارت دیدند

5 هزار واحد مسکونی در شهرستان ماهشهر به دلیل آبگرفتی خسارت دیدند