مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-03اقتصادي

واردات 197 میلیون دلار تجهیزات خطوط تولید به استان مرکزی


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از ورود 197 میلیون دلار انواع کالای مورد نیاز خطوط تولیدی به این استان خبر داد.

- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 197 میلیون دلار انواع کالای مورد نیاز خطوط تولیدی واحدهای صنعتی این استان در سال جهش تولید تأمین و به این استان وارد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، جعفر اصغری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کالاهای وارداتی استان مرکزی از 43 کشور جهان از جمله چین، ترکیه، امارات، هند وارد شده که بیشتر آن تجهیزات و سازه های فنی و مواد اولیه خطوط تولید بوده است.

وی، وزن کالاهای وارداتی به استان مرکزی را 79 هزار تن عنوان کرد و ادامه داد: واردات انواع کالا با نظارت مستقیم سازمان صمت انجام می شود و از نمونه کالاها و مواد اولیه ای که مشابه داخلی آن ها وجود دارد، جلوگیری می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ثبت سفارش کالاهای وارداتی را پنج هزار و 81 سفارش به ارزش تقریبی 955 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: چهار هزار و 624 مورد به ارزش 906 میلیون یورو عملیاتی شده است.

اصغری میزان صادرات استان مرکزی 431 میلیون دلار عنوان کرد و گفت: شمش آلومینیوم، آب معدنی، مواد شیمیایی، انواع شیشه، مصنوعات ریخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 197 میلیون دلار تجهیزات خطوط تولید به استان مرکزی

واردات 197 میلیون دلار تجهیزات خطوط تولید به استان مرکزی