مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-03سياسي

ابتکار خبر داد: تهیه لایحه ای درباره حضانت زنان


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری مطرح کرد: در زمینه حضانت، لایحه ای را مطرح کرده ایم؛ چراکه مطالبه زنانی بوده است که یا همسران خود را از دست داده اند و یا برای حل و فصل مسائل بسیار ساده فرزندان خود همانند گرفتن کارنامه یا حق بستری کردن فرزند خود برای .

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری مطرح کرد: در زمینه حضانت، لایحه ای را مطرح کرده ایم؛ چراکه مطالبه زنانی بوده است که یا همسران خود را از دست داده اند و یا برای حل و فصل مسائل بسیار ساده فرزندان خود همانند گرفتن کارنامه یا حق بستری کردن فرزند خود برای یک امر درمانی نیازمند موافقت ولی فرزند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار، در نشست مجازی بررسی فقهی حقوقی سقوط حق حضانت مادر در صورت ازدواج اظهار کرد: به نظرم هنوز با زاویه دید قرآنی، نبوی و علوی در مورد جایگاه زنان و خانواده فاصله زیادی داریم؛ به ویژه شرایطی که امروزه در جامعه و در دادگاه ها با آن مواجه هستیم، نشان دهنده این است که مباحث ما صرفاً انتزاعی نیست، بلکه این مسائل در کف جامعه وجود دارد.

وی افزود: لذا ما باید به عنوان بخشی از حاکمیت و شما به عنوان منابع علمی، دینی و دانشگاهی راه حل های مؤثر ارائه دهید که در عین انطباق با شرع مقدس، کارایی و اثربخشی لازم را در جامعه داشته باشد و فاصله جامعه را با اسلام ناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار خبر داد: تهیه لایحه ای درباره حضانت زنان

ابتکار خبر داد: تهیه لایحه ای درباره حضانت زنان