مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-03سياسي

وسایل زندگی مردم بندرامام از بین رفت / وزیر کشور باید پاسخگو باشد


نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به علت بارندگی اخیر آب وارد خانه های بندرامام شده و وسایل زندگی مردم از بین رفته است.

- حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی و آب گرفتگی شدید رخ داده در شهر بندر امام که منجر به ورود آب به خانه های مردم شده است، اظهار کرد: در مدت 48 ساعت 162 میلی متر بارندگی در بندرامام، ماهشهر و چمران داشتیم که منجر به آب گرفتگی شدید در مناطق مختلف شد؛ بیشترین آب گرفتگی به ترتیب در بندرامام، چمران و ماهشهر رخ داد.

وی با اشاره به ورود آب باران و فاضلاب به خانه های مردم افزود: متأسفانه تجهیزات، امکانات و وسایل زندگی خصوصاً وسایل برقی شهروندان به خاطر آب گرفتگی از بین رفته است؛ شاید برخی از امکانات مثل فرش و دیگر لوازم خانگی با شستشو قابل استفاده مجدد باشد ولی کولر، یخچال و تلویزیون سوخته و دیگر قابل استفاده نیستند.

آقاجری با اشاره به اینکه بیشترین خسارت به وسایل برقی مردم وارد شده است، تصریح کرد: بیشترین حجم آب گرفتگی در قسمت بلوکی های بندرامام، بعد شهر چمران و در نهایت برخی از خیابان های ماهشهر بود.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل اساسی مردم تأمین این وسایل از بین رفته است، یادآور شد: مشکل آب گرفتگی مناطق تا حدود زیادی حل شده و دیگر در ماهشهر، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل زندگی مردم بندرامام از بین رفت / وزیر کشور باید پاسخگو باشد

وسایل زندگی مردم بندرامام از بین رفت / وزیر کشور باید پاسخگو باشد