مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-03اقتصادي

برنج احتکار شده در فردیس، به دست مردم رسید


رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس از کشف یک تن برنج تنظیم بازار احتکار شده توسط بازرسی اتاق اصناف و پلیس امنیت شهرستان فردیس خبر داد و گفت: برنج های کشف شده بین مردم توزیع شد.

- داود نظری نیا، رییس اتاق اصناف فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: با تخلف مباشر یک تن برنج تنظیم بازاری به  واحد صنفی بدون فعالیت و تعطیل در مشکین دشت  واگذار شده بود، که توسط بازرسی اتاق اصناف و پلیس امنیت کشف شد.

وی افزود: واحد صنفی فوق قبلا مرغ فروشی بوده که  در حال حاضر تخلیه و فاقد فعالیت است و  برنج های مذکور بدون اطلاع اتاق اصناف و با تخلف مباشر به این واحد صنفی واگذار شده بود.

رییس اتاق اصناف فردیس همچنین ادامه داد: برنج های احتکار شده پس از کشف،  به دستور  تعزیرات حکومتی شهرستان با حضور بازرسان اتاق اصناف،  بین مردم توزیع شد.

نظری نیا با تاکید بر اینکه با مباشر متخلف برخورد قانونی خواهد شد،  گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی، کنترل قیمت ها و  حفظ حقوق شهروندان، نظارت و بازرسی بر اصناف توسط بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه ها و سایر دستگاه های ذیربط به صورت انجام و با متخلفان برخورد قاطع می شود.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی، مراتب را به  واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج احتکار شده در فردیس، به دست مردم رسید

برنج احتکار شده در فردیس، به دست مردم رسید