مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:452020-12-03اقتصادي

معرفی وام های تکلیفی تا دو هفته آینده در اردبیل ممنوع است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل به ادامه محدودیت های کرونایی در هفته آینده اشاره کرد و گفت: هرگونه معرفی وام های تکلیفی تا دو هفته آینده به بانک های اردبیل ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاکثر دستگاه های خدماتی بر لزوم طراحی سامانه های خدمات رسان که سبب انجام کارهای مهم اداری به صورت غیرحضوری می شوند، تاکید دارند.

نژادمحمد با بیان اینکه خوشبختانه با ابتکار نخبگان بومی سامانه های قابل اتکا در برخی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان طراحی شده است، افزود: این سامانه ها باعث می شود که تعداد مراجعات به بانک ها، شهرداری ها، مراکز تأمین اجتماعی و بنیاد مسکن بیش از 75 درصد کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه روزانه نزدیک 6 هزار نفر به مراکز تأمین اجتماعی استان و کارگزاری های این ارگان مراجعه می کنند، افزود: با راه اندازی سامانه 3070 قطعاً این مراجعات به حداقل رسیده و مراجعه کننده با کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب تری را کسب می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل همچنین از راه اندازی سامانه جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه که با همکاری دهیاری ها و دستگاه های اجرایی انجام می شود و مراجعه بیش از 16 هزار نفر به بنیاد مسکن و سایر دستگاه های اجرایی جهت استعلام و اخذ تسهیلات ممانعت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی وام های تکلیفی تا دو هفته آینده در اردبیل ممنوع است

معرفی وام های تکلیفی تا دو هفته آینده در اردبیل ممنوع است