مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-03اجتماعي

سیطره مه بر گردنه های کوهستانی زنجان


مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، از وجود مه غلیظ در گردنه های کوهستانی استان خبر داد.

- ایسنا/زنجان مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، از وجود مه غلیظ در گردنه های کوهستانی استان خبر داد.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته (12 آذرماه) شاهد بارش برف پراکنده در تعدادی از محورهای مواصلاتی استان بودیم و در حال حاضر بارندگی خاصی مشاهده نمی شود و تردد به حال عادی و روان در جریان است.

وی از حاکم شدن مه غلیظ در گردنه های کوهستانی در محورهای زنجان – طارم، زنجان – دندی، زنجان – بیجار، سلطانیه – قیدار و دندی – ماه نشان خبر داد و گفت: رانندگان برای تردد از این مسیرها از چراغ مه شکن استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به استقرار 32 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: نیروهای راهداری همزمان با بارش برف نسبت به برف روبی و نمک پاشی برای جلوگیری از لغزندگی راه ها اقدام می کنند.

وی با اشاره به انسداد بیش از 100 روستا در اثر بارش برف طی هفته گذشته، بیان کرد: همه این راه ها بازگشایی شدند و در حال حاضر مسیر مسدود نداریم و البته از مردم تقاضا داریم با توجه به شرایط جوی از سفرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیطره مه بر گردنه های کوهستانی زنجان

سیطره مه بر گردنه های کوهستانی زنجان