مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-03سياسي

وقتی خدمت رسانی مردم را کنار خیابان پای منبر می آورد+عکس و فیلم


در این چندماهه که اتفاقات و برنامه های مختلف دینی و غیردینی به دلیل کرونا دست خوش تغییرات بسیاری شده است، برنامه های مذهبی در زمان برگزاری خود با استقبال مردم همراه شده، - خبرگزاری فارس ـ گروه مسجد و هیأت ـ امیرحسین کسایی: ضرورت ارتباط روحانیون با مردم همواره از دغدغه های این قشر بوده و تلاش می کنند مردم بیشتری را پای منبر های خود بیاورند و همچنین با ارائه محتوای مطلوب آن ها را جذب دین کند تا وظیفه ذاتی خود برای راهنمایی مردم را انجام دهند.

فرصت کرونا برای روحانیون این روزها اما با تغییر ذائقه های مردم و ورود هرچه بیشتر فضای مجازی به زندگی ها، منبرها مخاطب گذشته خود را ندارد.

با شیوع کرونا و رونق خدمات اجتماعی، فرصتی دست داد تا مذهبیون و بخصوص روحانیون بتوانند ارتباط گذشته خود را با مردم احیا کنند.

این گزارش روایت حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی سخنران مشهور و امام جماعت مسجد زینبیه واقع در خیابان محبوب مجاز غربی (خیابان سینا) است که از برکات این خدمات اجتماعی می گوید.

فرصتی که از محرم بیشتر خودنمایی کرد محرم و صفر امسال همانند دیگر هیأت ها و مساجد برای برگزاری جلسات عزاداری به خیابان ها آمدیم و جلسات را در بیرون از فضای مسجد برپا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خدمت رسانی مردم را کنار خیابان پای منبر می آورد+عکس و فیلم

وقتی خدمت رسانی مردم را کنار خیابان پای منبر می آورد+عکس و فیلم